روزی من وشیطان
شاید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
............
کل کل
من و تو me & you
راهرو
تاریخی
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شاید و آدرس shaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
شاید

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, :: 12:13 :: نويسنده : شاید

سلام نه ، به شما صبح به جای که سلام کنم به خدا سلام کردم به شیطان در شهر که می رفتم صدای پای خودم را می شنیدم همچنان که شیطان را می بوسیدم و طناب دار خود وشیطان را می بافتم ، چقدر صادقانه دروغ می گفتم وچقدر عاشقانه به مردم خیانت می کردم در شهر بودم که دلتنگ شدم ولی دیدم کسی را ندارم
ناگهان پیرمردی آمده گفت به من
           ای جوان انسوی دلتنگیها همیشه خدایی هست
                 که داشتن جبران همه نداشته هاست 

نویسنده:مردانه ایستاده ایم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: